Projekty
Opracowania:
- Regulator PID - małe opracowanie dotyczące regulatora PID, z przykładami (Matlab, Simulink)
- Symulator PID - symulator układu regulacji PID + szczypta teorii (JS),
- Filtr Kalmana - implementacja filtru Kalmana + większa szczypta teorii (Octave/Matlab, JS, HTML5),
- Problem n ciał - symulacja problemu n ciał oddziałujących grawitacyjnie (Octave/Matlab),
- Całkowanie równań różniczkowych - porównanie prostych metod całkowania z odrobiną teorii (Octave/Matlab),
- Transformacja PCA - krótki opis czym jest i gdzie transformacja PCA znajduje zastosowanie,
Projekty:
- Symulator obiektów dynamicznych - symulator obiektów ciągłych i dyskretnych (w wersji offline i real-time) w pętli otwartej lub zamkniętej (C#, WinForms),
- Przetwarzanie obrazów cyfrowych - biblioteka implementująca podstawowe operacje na obrazach cyfrowych,
- Odwrócone wahadło - symulacja dynamiki odwróconego wahadła (Octave/Matlab),
- Regulacja PID na STM32 - realizacja trywialnej regulacji napięcia z użyciem mikrokontrolera z rodziny STM32,
- Regulator temperatury - Arduino - dwupołożeniowy regulator temperatury na Arduino wraz z aplikacją do sterowania urządzeniem.
Unity:
- JTris - klon klasycznego Tetrisa z małą modyfikacją,
- New Tap Order 2 - prosta gra zręcznościowa nawiązująca do Flappy Bird i Doodle Jump,
- 3D Blocks - Fit Me in - klasyczny Tetris przeniesiony w trzeci wymiar (Unity, C#),
- Game of Life - implementacja automatu komórkowego w WinForms (C#) oraz Unity 3D (C#),
- Tutoriale Unity 3D - lista wszystkich opublikowanych przeze mnie tutoriali dotyczących programowania w Unity 3D,
- Unity - Delegaty i zdarzenia - krótkie wprowadzenie do używania delegatów i zdarzeń w grach tworzonych pod Unity.
Różne:
- Składanie PC - krótki opis tego jak przebiegał proces składania mojego nowego/starego PC oraz problemów jakie napotkałem
- Pierwszy game jam - krótka "relacja" i wrażenia z udziału w weekendowym GameJamie